vrijdag 9 augustus 2019

Zomaar..

Als ik ergens op bezoek ga, zeker bij mensen waar ik niet vaak kom, vind ik het altijd leuk om een kleinigheidje mee te nemen. Dit keer een doosje in de vorm van een aardbei met aardbeien snoepjes  erin. Gewoon zomaar. 😉

Maar dit soort doosjes zijn natuurlijk ook heel leuk als bedankje of voor een verjaardag.



Wat heb ik gedaan...
  • Als eerste heb ik een leuk design papiertje uit gezocht die voor een aardbei door kan gaan.
  • Daarna de mal van Dutch Doobadoo over getrokken en uit geknipt. Alle vouwen extra aangescherpt met een vouwbeen en de vouwen ook wat aangezet met Distress Oxide inkt. In dit geval heb ik de kleur Candied Apple gebruikt en voor het blad van de aardbei Lucky Clover.
  • Vervolgens het doosje in elkaar geplakt. De bovenkant van het doosje rijg je met een touwtje aan elkaar, aan het zelfde touwtje heb ik ook het blad van de aardbei bevestigd en dicht gemaakt met een strik, zodat het doosje ook weer makkelijk open gaat.
  • De bloemetjes heb ik uit gestanst en vorm gegeven met een embossingtool. De tekst heb ik gestempeld met zwarte inkt en uit gestanst met een vlaggetjes stans. Vervolgens aan hetzelfde touwtje bevestigd. De bloemetjes erom heen geplakt en klaar is het doosje. Ziet er toch heel gezellig uit zo!

  
Gebruikte materialen:
  • Dutch Doobadoo Card Art - Strawberry 470.713.570
  • Marianne Design Collectable - Flower Set COL1323
  • Marianne Design Creatable - Anja's Beautiful Flower Set LR0546
  • Marianne Design Enamel Dots - Floral Hearts PL4516
  • CraftEmotions Clearstamp A6 - Handletter Geluksmomenten
  • CraftEmotions Clearstamp A6 - Handletter Geluksmomenten
  • Ranger Distress Oxide - Candied Apple TDO55860
  • Ranger Distress Oxide - Lucky Clover TDO56041

Tot de volgende keer 🙋

Groetjes,
Dorien



Geen opmerkingen:

Een reactie posten