vrijdag 30 augustus 2019

Bee happy!

De nieuwe 'layered combi dies' van Nellie Snellen zijn heel leuk en veelzijdig te gebruiken. Ik heb ervoor gekozen om de stansen nu te gebruiken zoals ze bedoeld zijn, maar je kunt er vele variaties op verzinnen. Die variaties hoop ik hier zeker nog een keer te laten zien.




Wat heb ik gedaan...

  • Ik heb 3 verschillende tinten cardstock van 1 kleur uitgekozen en daarmee de stansen uitgesneden. Van donker naar licht, zodat er nog meer diepte ontstaat.
  • Vervolgens heb ik ze op elkaar geplakt. Dit geeft al een heel leuk effect. Het geheel heb ik weer op een basis kaart geplakt.
  • Voor deze kaarten heb ik 2 stempels uitgekozen en die ingekleurd met nuvo alcohol markers. De stempel op de roze kaart is van Penny Black en de stempel op de gele kaart is van C.C design.
  • De gekleurde plaatjes uitgeknipt en met dubbelzijdig foamtape op de kaart geplakt.
  • De tekst komt van Marianne Design Collectable COL1356. Ik heb de tekst in een tekstballon gestempeld en ook die weer met dubbelzijdig foamtape opgeplakt.



 Gebruikte materialen:
  • Nellie's Choice Layered Combi Die - Honeycomb Layer A LCDH001
  • Nellie's Choice Layered Combi Die - Honeycomb Layer B LCDH002
  • Nellie's Choice Layered Combi Die - Honeycomb Layer C LCDH003
  • Marianne Design Collectable - Eline's Bee & Ladybird COL1356


Veel plezier met het maken van deze kaarten. Wij gaan er even een paar weken tussenuit. We zien je na onze vakantie graag weer terug!

Groetjes,
Dorien 😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten