vrijdag 18 oktober 2019

Er zit een wasbeer in mijn fruitmand..

De nieuwe wasbeer ontworpen door Eline van Marianne Design is ook weer zo leuk!! Elke keer denk ik dat de beestjes, die iedere maand uit komen, niet schattiger kunnen worden, maar wat heb ik het dan mis. En dan ga ik toch weer overstag en moet ik hem hebben 😉 Ze heten natuurlijk ook niet voor niks 'Collectables'.




Wat heb ik gedaan..
  • De buitenste lijnen van het mandje heb ik overgetrokken op basiskarton.
  • Op designpapier heb ik de binnenste lijnen van het mandje overgetrokken.
  • Alles uitgeknipt en met Distress inkt de randjes geaccentueerd.
  • Dan kun je het mandje al in elkaar plakken.
  • Het fruit heb ik uit diverse kleuren cardstock gestanst en aan 1 kant donkerder gemaakt met Distress inkt voor een schaduw effect.
  • Daarna de wasbeer uit gestanst en in elkaar geplakt.
  • Nu kan alles in het mandje geplakt worden. De wasbeer zit heerlijk te snoepen van al het fruit! 😊
  • Omdat ik nog niet weet voor wie de kaart bedoeld is, heb ik er nog geen tekst op geplakt. 


Gebruikte materialen:
  • Marianne Design Collectable - Raccoon COL1472
  • Marianne Design Collectable - Fruit COL1469
  • Marianne Design Craft Stencil - Fruit Basket by Marleen PS8038
  • Distress inkt (een tint donkerder dan de kleur van het fruit)


Tip:
Op de blog van Marleen staat een hele duidelijke beschrijving hoe je het mandje maakt.

Heel veel plezier met het maken van deze kaart. 

Groetjes,
Dorien 🙋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten