vrijdag 12 juli 2019

Under the Sea..

Dit leuke doosje met zeethema heb ik gemaakt voor een meisje om haar sieraden in te bewaren. Zeemeerminnen doen het altijd goed als je 5 bent, dus ik was helemaal blij met de zeemeermin stans van Marianne Design, ontworpen door Marleen van der Most.





Wat heb ik gedaan..
  • Ik heb de Bigz Die Treasure Box van Sizzix twee keer uit chipboard gestanst. Chipboard is heel stevig karton dat zeer geschikt is om doosjes mee te maken. De Bigz Die heeft geen enkele moeite om door het chipboard heen te snijden.
  • Het doosje heb ik in elkaar geplakt met Power Tacky Tape en lijm.
  • Vervolgens heb ik alle randen met Gesso bewerkt, zodat je het chipboard niet meer ziet.
  • Alle zijkanten van het doosje zijn beplakt met design papier. De randen van het design papier heb ik bewerkt met Distress Oxide inkt.
  • Dan komt het leukste gedeelte: alle zeedieren en planten stansen uit verschillende kleuren papier en op het doosje plakken.
  • Hier en daar heb ik mijn Nuvo Aqua Shimmer Glitter Gloss pen gebruikt voor wat extra sparkle. Voor de schildpad heb ik Nuvo Crystal Glaze Clear gebruikt.
  • En klaar! Is hij niet leuk geworden? 😃
 


Gebruikte materialen:
  • Sizzix ScoreBoards XL - Box, Treasure 663634
  • Marianne Design Collectable - Mermaids by Marleen COL1467
  • Marianne Design Collectable - Sealife by Marleen COL1468
  • Marianne Design Collectable - Eline's Tropical Fish COL1431
  • Marianne Design Collectable - Eline's Seagull & Friends COL1433
  • Marianne Design Paper Pack A5 - Sea Sparkle PK9163
  • Tim Holtz Idea-ology Kraft-stock- Metallic TH93586
  • Ranger Distress Oxide - Tea Dye TDO56270
  • Ranger Distress Oxide - Peacock Feathers TDO56102
  • Nuvo Aqua Shimmer - Glitter Gloss 888N
  • Nuvo Crystal Glaze - Clear 947N
  • Chipboard
  • Gesso
  • Gekleur cardstock

Leuk dat je weer een kijkje heb genomen. Tot de volgende keer!

Liefs, 

Dorien 🙋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten