vrijdag 20 december 2019

Terug van weggeweest..

Na een paar hectische maanden zijn we er weer. Dit keer met een kerstkaart, de afgelopen maanden zijn voorbij gevlogen en bedacht me ineens dat ik nog aan de kerstkaarten moest beginnen. Normaal gesproken heb ik ze allang klaar en zelfs al verstuurd 😉

Om het mezelf makkelijk te maken heb ik ze vrij simpel gehouden, maar vind ze wel mooi geworden en een keer niet in de traditionele kerstkleuren.



Om een 3D effect te creëren, heb ik de bloemen een beetje opgebold met een embossing tool. Achter de uitsparing van de lantaarn heb ik een stukje vellum geplakt. Zo wordt het papier daar iets zachter en komt de lantaarn wat meer naar voren.

Aan de binnenkant van de kaart heb ik nog een mooie tekst gestempeld. En nu zijn ze klaar om verstuurd te worden. Gelukkig toch nog op tijd 😋


Gebruikte materialen:
  • Marianne Design Craftable - Lantern CR1424
  • Marianne Design Craftable - Poinsettia by Marleen CR1478
  • Marianne Design Paper Pack A5 - Eline's Snowflake Kisses PB7057
  • Marianne Design Paper Pack A5 - Marleen's Winter Days PK9164
  • Marianne Design Enamel Dots - Floral Hearts PL4516

Liefs,
Dorien



Geen opmerkingen:

Een reactie posten