vrijdag 14 juni 2019

Halloooo...

Is deze luiaard niet schattig? Ik weet niet wat het is met deze dieren, maar ik vind ze zo lief! Misschien omdat ze een hoog knuffelgehalte hebben...
Ik heb nog geen tekst op de kaart gedaan, omdat ik nog niet weet naar wie ik de kaart ga sturen en voor welke gelegenheid. Je kunt hem voor vele gelegenheden gebruiken: beterschap, zomaar, denk aan je, vriendschap, verjaardag etc.



Wat heb ik gedaan...

  • Dit was een heel makkelijk kaartje om te maken, maar wel heel leuk! Alle onderdelen van de Sizzix Thinlits Sloth stans heb ik uit verschillende kleuren papier gestanst en opgeplakt. Voor de oogjes heb ik gekozen voor wiebel oogjes, want zeg nou zelf... dat is toch te schattig?? 😉
  • Voor de basiskaart heb ik wit cardstock gebruikt en daar een stuk design papier opgeplakt. Om het design papier een beetje te 'breken' heb ik een frame uit gestanst en dat opgeplakt met dubbelzijdig foamtape om wat meer diepte te krijgen.
  • De luiaard is ook met dubbelzijdig foamtape opgeplakt.

Gebruikte materialen: 
  • Sizzix Thinlits Die - Sloth 663596
  • Marianne Design Paper Pack A5 - Eline's Sweet Dreams PB7055
  • Diverse kleuren cardstock
  • Wiebel oogjes
  • Dubbelzijdige foamtape

Groetjes,
Dorien 🙋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten