vrijdag 3 mei 2019

Marleen's Greenery on Shelves

De nieuwe Craftables van Marianne Design ontworpen door Marleen van der Most zijn heel veelzijdig te gebruiken. 
Ik heb er een verjaardagskaart en een nieuwe woning kaart van gemaakt, maar je kunt ze voor veel meer gelegenheden gebruiken. Zomaar, sterkte, succes, denk aan je.. noem maar op.




Wat heb ik gedaan..

  • Als eerste heb ik de "Shelves" gestanst uit design papier met houtstructuur. De plankjes heb ik met dubbelzijdig foamtape opgeplakt zodat je dimensie krijgt en het net lijkt of de plantjes op de planken staan.
  • Vervolgens heb ik alle potjes en plantjes gestanst uit diverse kleuren papier. Er zit zelfs een potje bij van glitterpapier en één van kurk.
  • Daarna heb ik gekeken wat de leukste combinatie van plantjes en potjes is en alles in elkaar geplakt en een plekje gegeven op de planken.
  • Voor de achtergrond en de "vloer" heb ik design papier gebruikt. Voor de "vloer" kun je design papier met een houtstructuur gebruiken.
  • Alles op de basiskaart geplakt, leuke tekst erbij gestempeld, en klaar!




Gebruikte materialen:

  • Marianne Design Craftable - Marleen's Greenery CR1464
  • Marianne Design Craftable - Marleen's Shelves CR1463
  • Marianne Design Stempel - Henriëtte's Teksten MM1620
  • Design papier
  • Effen papier
  • Dubbelzijdige foamtape

Groetjes,
Dorien


Geen opmerkingen:

Een reactie posten