zaterdag 17 november 2018

Congratulations

Bij een verjaardag mag een kaartje niet ontbreken. Hoe leuk is het dan als je een zelfgemaakte kaart ontvangt! 😊




Wat heb ik gedaan..

  • De basiskaart is een dubbele kaart, die ik heb gestanst met de Extreme Labels & Tags Die Set van Crealies
  • Daarna heb ik 2 kleinere labels uit wit karton gestanst
  • Het kleinste label heb ik bewerk met behulp van inkt en een mask. Het middelste deel heb ik wit gelaten om extra nadruk op de hartjes te leggen.
  • De bloemen zijn gestanst uit wit karton en daarna met inkt bewerkt (m.b.v. ink blending tool). De blaadjes van de bloemen zijn een beetje gekruld met behulp van een bone folder.
  • Om het woord "congratulations" extra op te laten vallen heb ik deze 2 keer gestanst en op elkaar geplakt.

 

Techniek
Met behulp van een mask kun je heel snel leuke achtergronden maken. Plak het cardstock en de mask tijdelijk vast zodat je zeker weet dat het tijdens het bewerken niet verschuift. Maak je mask direct na gebruik schoon met water of gebruik een billendoekje.


De gebruikte materialen
  • Papicolor Hagelwit
  • Papicolor Kerstrood
  • CraftEmotions Linnenkarton Mosgroen
  • Crea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags nr. 9 - mal 3 t/m 5
  • Crealies Tekststans UK 103 - Congratulations
  • Mask Crealies
  • Marianne Design Creatable - Bloemen & Takken LR0156
  • Ranger Distress Ink - Tattered Rose
  • Ranger Distress Ink - Festive Berries
  • Ranger Distress Ink - Aged Mahogany
  • Ranger Distress Ink - Brushed Corduroy
  • Ranger Distress Ink - Gathered Twigs

Groetjes,
Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten